MM, CM, DM, M, KM …

»Pa, ja ne že spet te merske enote«, to je najpogostejši vzdihljaj ob napovedi, da bomo obravnavali metre, kilograme, sekunde, litre,… »Le kako naj si zapomnimo, koliko centimetrov ima en meter, ali pa koliko gramov je v enem kilogramu, koliko decilitrov gre v en liter?!«

Zato smo se dela lotili malce drugače, kar zunaj na našem košarkarskem igrišču. Vsak učenec 6. razreda je izdelal en kvadratni meter in s skupnimi močmi, s polaganjem metrov in kvadratnih metrov smo izmerili in izračunali koliko meri naše igrišče.

Da je bilo še bolj zanimivo, smo dolžino in velikost najprej ocenili. Naše ocene so bile v veliki večini primerov povsem napačne. Od tega, da je dolžina samo 5 metrov, do 120 metrov. Na koncu smo izmerili, da je dejanska dolžina 29 metrov in širina 16 metrov. Za prekritje celotnega igrišča bi potrebovali kar 464 učencev s svojimi kvadratnimi metri.

Petra Mali, OŠ Franceta Prešerna Kranj