Fizika, kemija in biologija so predmeti, ki preučujejo svet okoli nas, predmeti, ki odkrivajo zakone narave, zakone našega vesolja. A vendar vse prevečkrat dijaki ne vidijo uporabnosti teh ved. »Učitelj, zakaj bom pa to rabil?« je zelo pogosto vprašanje dijakov in dijakinj. Skozi oči marsikaterega dijaka je fizika zgolj kup enačb, ki mu pomagajo rešiti
PREDSTAVITEV PROJEKTA V OLIMJU
Na konferenci ravnateljev splošnih gimnazij, ki je 17. in 18. 10. potekalo v Olimju, smo partnerji predstavili naš projekt School21. Ravnateljicam in ravnateljem smo prikazali potek izgradnje učilnice na prostem ter s kakšnimi ovirami in preprekami se srečujemo na sami poti. Razgovorili smo se o izkušnjah, ki smo jih tekom projekta že pridobili s poučevanjem
Friluftsliv
Friluftsliv je pomemben del norveškega načina življenja in identitete ter vključuje aktivnosti na prostem in globljo povezavo z naravo. To ni omejeno na določeno dejavnost, saj lahko vključuje hojo v gozdu, kajakanje po fjordih, smučanje v gorah ali preprosto sedenje v naravi. Pomembno je, da je dostopno vsem, vključno z ljudmi s posebnimi potrebami in
Atletski troboj
Učenci so se v začetku oktobra pomerili v atletskih veščinah in spretnostih. Izvedli smo atletski troboj, v katerem so se med seboj pomerile deklice in dečki iz istih razredov. Tekmovali so v skoku v daljino, teku na 60 in 600 m. Nekateri učenci trenirajo atletiko in ti so zares vešči atletskih izzivov, tako da so
Dan jezikov v okviru School21
V torek, 3. 10., smo v okviru projekta School21 izvedli 2. usposabljanje za učitelje, ki smo ga poimenovali »Dan jezikov«. Na dogodek smo povabili tudi dijake, ki so nam pomagali pri izvedbi pouka na prostem. Dijaki so se lahko pomerili v znanju slovenščine, angleščine, nemščine, francoščine in španščine. Med drugim so iskali literarni zaklad, brali
RAZISKOVANJE LONDONA
Dijaki Gimnazije Franceta Prešerna so semtepbra preživeli štiri čudovite dni v Londonu. Doživeli so ga v prekrasnem vremenu in za London nenormalno visokih temperaturah. Že prvi dan so se sprehodili čez Millenium Bridge do druge največje katedrale na svetu, St. Paul’s Cathedral, in večer zaključili na živahnem Leicester Squaru, kjer so lahko gledali ulične umetnike.
Naravoslovni dan v gozdu
Z učenci 3. in 4. razredov smo se odpravili na naravoslovni dan v gozd. Otroci so razvijali kreativnost in sodelovanje v skupini. Aktivno so sodelovali pri nalogah in pri tem pridobivali nova znanja. Po skupinah so začutili okolje, poslušali zvoke, vonjali, se dotikali in praktično preizkušali. Spoznali so gozdni bonton, razvrščali liste, postali pravi gozdni
Raziščimo Kranj
Kulturni dan za šestošolce smo izvedli tokrat malce drugače. Tako smo se z učenci lotili raziskovanja starega mestnega jedra Kranja. Oboroženi z zemljevidi, pisali dobrimi idejami in nalogami so se učenci, razdeljeni v skupine, lotili svojih nalog. Hodili so od točke do točke in tam s pomočjo različnih tabel, napisov in spleta reševali naloge, povezane